ضریب ایمنی و پایداری شبکه انتقال فرآورده های نفتی ارتقا می یابد

مسیر انتقال، توزیع، ذخیره و مصرف نفت و فرآوده های نفتی در کشور براساس اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه کاملا بصورت مکانیزه مانیتور خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در گفتگو با خبرنگار شانا از تکمیل دیسپاچینگ این شرکت در حوزه نفت خام و فرآورده، در برنامه ششم توسعه خبر داد.

شهاب الدین متاجی گفت: قرار است مسیر انتقال، توزیع، ذخیره و مصرف نفت و فرآوده های نفتی در کشور بر اساس برنامه های تعیین شده کاملا بصورت مکانیزه مانیتور شود.

وی با بیان این که در حال حاضر این اقدام در بسیاری از مراکز به صورت سنتی و دستی انجام می شود، ادامه داد: قرار است با تکمیل این برنامه، فرآورده های نفتی و نفت خام از مراکز تولید تا مراکز توزیع، مصرف و ذخیره بصورت کامل تحت نظارت آنلاین قرار گیرد.

به گفته متاجی تکمیل دیسپاچینگ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی یکی از برنامه ها و اقدامهای اصلی این شرکت در برنامه ششم توسعه محسوب می شود.

به گزارش شانا حفظ و ارتقای پایداری، ایمنی، برنامه ریزی و بهره برداری بهینه از شبکه تولید، انتقال، توزیع و ذخیره فرآورده به عهده بخش دیسپاچینگ است.

همچنین همکاری و هماهنگی دیسپاچینگ تمام مراکز با دیسپاچینگ مرکزی شرکت، برنامه ریزی و نظارت بر خروجیهای شبکه، نظارت بر همه خطوط و ... ، از دیگر وظایف دیسپاچینگ در شرکت ملی پالایش و پخش محسوب می شود.

کد خبر 227046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =