۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر: 227050
تجربه دلیل پیروزی تیم بود

سرمربی نفت تهران با اشاره به جوانتر بودن بازیکنان استقلال اهواز در بازی روز گذشته (شنبه، 26 مهر) افزود: تفاوت این دو تیم در تجربه آنان بود که پیروزی نفت را بهمراه داشت.

به گزارش شانا، علیرضا منصوریان در مورد برتری یک بر صفر نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل استقلال اهواز گفت: در 3 بازی قبلی که در لیگ برتر مقابل تیمهای خوزستانی انجام شد، تیم بسیار راحت تر امتیاز کسب کرده بود. بازی مقابل استقلال اهواز دشوار بود چرا که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی داشتند.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: تفاوت دو تیم در تجربه بود. اما حریف نیز از نظر جوانی از نفت سرتر بود که این را می توان امتیازی برای حریف دانست. به داریوش یزدی به دلیل تیم خوبی که بسته تبریک می‌گویم، انتظار می‌رود مردم خوزستان و هواداران این تیم از او حمایت کنند.

وی افزود: استقلال اهواز سرمایه این استان است و اگر به خوبی از این تیم حمایت شود، نتایج بهتری در لیگ یک می‌گیرد و می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

منصوریان تصریح کرد: با توجه به تعداد نفراتی که در اختیار هستند، می‌توان در 2 جبهه به خوبی جنگید. ابتدا به ساکن تمام توان خود را در لیگ برتر و سپس جام حذفی می گذاریم. بسیار امید به کسب سهمیه آسیا داریم. در خط حمله و سایر نقاط زمین جوانان خوبی داریم که این موضوع از نقاط قوت تیم نفت به شمار می‌رود.

سرمربی نفت تهران در پایان تصریح کرد: در 25 روز باید 6 بازی در لیگ برتر انجام دهیم. به همین دلیل تلاش کردیم در این مسابقه به بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود فرصت بیشتری بدهیم.

کد خبر 227050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =