تعامل با بیمار، بخش مهمی از درمان است

مدیرعامل شرکت ملی نفت در بازدید از بیمارستان نفت اهواز با اشاره به سختی کار در بیمارستان اظهار داشت: تعامل با بیمار بخش مهمی از درمان است، اگر بیمار احساس کند که پزشک او را درک می کند، احساس بهتری خواهد داشت.

به گزارش شانا، به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، رکن الدین جوادی در بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان نفت اهواز با تعدادی از بیماران بستری و سرپایی گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این بازدید به کادر درمانی گفت: شما با انسانهای بیمار نیازمند به درمان سرو کار دارید که به دلیل شرایطشان سطح انتظار بالا، روحیه شکننده و سطح تحمل پایین دارند.

جوادی با اشاره به سختی کار در بیمارستان و تاکید بر غافل نشدن از احساس بیمار به دلیل تکرار مراجعات، تصریح کرد: تعامل با بیمار بخش مهمی از درمان است. اگر بیمار احساس کند که پزشک او را درک می کند، احساس بهتری خواهد داشت.

کلانتری، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای بهداشت و درمان اهواز به ساخت 5 پلی کلینیک تخصصی اشاره کرد و گفت: دو پلی کلینیک بین 80 تا 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که امیدواریم تا چند ماه آینده در اختیار بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه اندازی این پلی کلینیکهای تخصصی، مراجعات مردم به کلینیکهای تخصصی بیمارستان را کاهش خواهد داد.

کلانتری گفت: با تلاش همه همکاران توانستیم در میان 20 منطقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در همه زمینه ها به جز بیماران سرپایی مقام نخست را کسب کنیم.

رئیس بهداشت و درمان اهواز اظهار داشت: در بخش بیماران بستری، بالاترین رضایتمندی را در سطح بیمارستانهای کشور  داریم و توانسته ایم در دو سال پی در پی تندیس طلایی حاکمیت بالینی را دریافت کنیم.

وی اشکال در سیستمهای خنک کننده، فرسوده بودن برخی تجهیزات و کمبود نیروی انسانی تخصصی را از مشکلات اساسی بهداشت و درمان اهواز عنوان کرد و گفت: نهایت تلاشمان را می کنیم تا کادری مجرب و فضایی خوب برای مراجعان فراهم کنیم.

کد خبر 227193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =