۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر: 227196
سالن ورزشی صندوقهای بازنشستگی افتتاح شد

سالن ورزشی صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، با حضور معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت، مدیرکل ورزش وزارت نفت و رئیس صندوقها و مدیران ارشد این مجموعه در مراسمی افتتاح شد.

به گزارش شانا، کریم سلحشور، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت در این مراسم، راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی را حرکتی مثبت و موثر در ارتقای سلامت و برون رفت از رکود و سکون ارزیابی کرد و آن را از نیازهای اولیه و اصلی بازنشستگان دانست.

غلامرضا شاه‌کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت نیز توسعه فعالیتهای ورزشی در سطح این وزارتخانه را اقدامی ارزشمند برای پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان و همسو با اهداف کلان ورزش وزارت نفت دانست و گفت: ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیتهای ورزشی ویژه بازنشستگان و همکاران صندوقها از مدتها پیش احساس می‌شد که با حضور ثمربخش رحیمی در راس صندوقها، این هدف تحقق یافت و امروز شاهد گامی اساسی در این زمینه هستیم.

دبیر و عضو شورای مرکزی ورزش وزارت نفت افزود: کاهش هزینه‌های درمان، افزایش نشاط و شادابی و ارتقای سلامت پیشکسوتان نفت، از اهداف کلان شورای مرکزی ورزش وزارت نفت است و اداره کل ورزش وزارت نفت نیز همواره از این‌گونه فعالیتها حمایت می‌کند.

نصرت رحیمی نیز در حاشیه گشایش این مجموعه، توسعه فعالیتهای ورزشی و گردشگری را از سیاستهای اصلی و عمده صندوقها دانست و از آغاز به کار سالن بدنسازی به عنوان گام نخست در این زمینه یاد کرد و گفت: بازنشستگان و کارکنان صندوقها به طور مشترک از این امکانات بهره‌مند خواهند شد.

رئیس صندوقهای بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ضمن اشاره به برنامه‌های آتی اظهار داشت: با اعمال تغییراتی در اساسنامه صبا نفت، این شرکت از تحرک بیشتری در حوزه ارائه خدمات ورزشی و گردشگری به شکل تخصصی و حرفه‌ای به بازنشستگان برخوردار خواهد شد.

سالن ورزشی صندوق‌ها در فضایی به وسعت ۲۲۰ مترمربع و با گنجایش ۳۵ نفر در هر نوبت، در ساختمان صندوقهای بازنشستگی قرار دارد.

کد خبر 227196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =