کسب جایگاه بهتر در لیگ دور از دسترس نیست

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: نگاه تیم نباید به تک امتیازها باشد بلکه برای بهبود شرایط باید به دنبال سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان بود.

بهروز مکوندی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان با بیان این که نفت مسجدسلیمان یک بازی بسیار مهم دارد، گفت: این تیم با  حریفش هم‌استانی است ضمن آن که موقعیت تیم در جدول خوب نیست در انتهای جدول قرار دارد.

وی تصریح کرد: استقلال خوزستان که نسبت به نفت مسجدسلیمان باتجربه‌تر است، در شرایط مناسبی قرار ندارد. بازی دو تیم هم‌استانی همیشه جذابیت داشته است. با توجه به شناختی که نسبت به ویسی دارم و زحمات زیادی که وی در این دو سال برای این تیم کشیده است، می‌تواند در پایان مسابقه‌ها همراه با استقلال خوزستان جایگاه خوبی را به دست آورد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: برای این که شرایط تیم بهبود پیدا کند، در تلاش هستیم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم. اگر نگاه نفت مسجدسلیمان تک امتیازها باشد، با توجه به شرایطی که دارد، روز آخر به این امتیازهای از دست رفته نیاز پیدا می کند و شرایط سخت می شود. به هر حال در دیدار داربی دوست ندارم هیچکدام از تیمهای خوزستانی ضرر کنند ولی ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

مکوندی در باره لطف مردم به خود گفت: امیدوارم با توجه به این که شرایط تیم سخت است، کمک کنند تا این وضعیت نابه‌سامان خوب شود. همه باید در این زمینه کمک کنند؛ چرا که هر روز که پیش می‌رود شرایط سخت‌تر می‌شود و نفت مسجدسلیمان نیاز به حمایت مردم دارد.

وی افزود: زمانی که وارد این تیم شدم، شرایط تیم مساعد نبود و از 10 بازی 5 امتیاز بدست آورده بود و یکی از مشکلات تیم شکست خورده نفت مسجدسلیمان، نداشتن روحیه کافی برای ادامه کار بود. اما پس از آن به مسائل فنی و روحی و روانی توجه بیشتری شد و خوشبختانه تا اندازه‌ای در القای روحیه پیروزی به تیم قدمی رو به جلو برداشته شد؛ هر چند که کافی نیست و باید بیشتر کار شود تا از پس مشکلات برآییم.

وی در باره مشکلات مالی باشگاه و بازیکنان یادآور شد: تا پیش از بازی با فولاد خوزستان با تلاش مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه، 15 درصد دوم قرارداد بازیکنان پرداخت شد و آنها تاکنون 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان و هیئت مدیره به جدیت در تلاش هستند تا مشکل اسپانسر تیم نیز حل شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان این قول را به خود و مردم داد که سخت تلاش کند و گفت: نگاه وی به ماندن در لیگ نیست؛ چرا که اگر به این صورت باشد، کار سخت می‌شود ولی اگر نگاه‌، به دست آوردن جایگاه بهتر باشد، بدست آوردن نتایج مثبت دور از دسترس نیست.

کد خبر 227200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =