۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 227208
توتال مرگ کریستوف دو مارژی  را تایید کرد

توتال فرانسه امروز (سه شنبه 29 مهرماه) با صدور بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود، خبر کشته شدن مدیرعامل توتال را که برای حضور در یک شنست دولتی روسیه به مسکو سفر کرده بود، تایید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توتال فرانسه، کریستوفر دومارژی، مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال دیروز (دوشنبه، 28 مهرماه) در سانحه برخورد یک هواپیمای شخصی با ماشین برف روبی در فرودگاهی در مسکو جان خود را از دست داد.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی آورده است که دو مارژری 63 ساله برای شرکت در نشست سرمایه گذاری گورکی، شهری در نزدکی مسکو، با سازماندهی دولت روسیه به مسکو سفر کرده بود.

در بیانیه شرکت توتال آمده است: در نهایت تاثر و ناراحتی خبر درگذشت کریستوفر دومارژی، مدیرعامل توتال را تایید می کنیم.

این شرکت اعلام کرد که در حادثه بالا سه تن از خدمه پرواز به همراه مدیرعامل توتال جان خود را از دست داده اند.

توتال اعلام کرد: تمام فکر تیم مدیریت و کارکنان توتال همراه همسر، فرزندان و خانواده دومارژی و سایر جانباختگان این حادثه است.

کریستوف دو مارژری متولد ٦ اوت سال ١٩٥١ میلادی، فارغ التحصیل دانشکده بازرگانی ESCP Europe در پاریس از ١٤ فوریه سال ٢٠٠٧ میلادی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت توتال بوده است، وی همچنین از ٢١  مه سال ٢٠١٠ تاکنون نیز ریاست هیئت مدیره این شرکت فرانسوی را نیز بر عهده دارد.

دو مارژری نیز پست هایی از جمله مدیر عامل شرکت اکتشاف و برداشت توتال اندونزی، مشاور بین المللی شرکت ارائه خدمات چند ملیتی آلاینز (Allianz) در مونیخ آلمان از ژانویه ٢٠١٠، عضویت در هیئت مدیره موسسه فرانسوی CMD Patrimonial SARL، عضویت در هیئت مدیره شرکت اکتشاف و برداشت توتال روسیه در پروژه گازی اشتوکمان، عضویت در هیئت مدیره شرکت اکتشاف و برداشت توتال آذربایجان، عضویت در هیئت مدیره شرکت ابوظبی مارین آپریتینگ و شرکت عراق پترولیوم (IPC)، نماینده دائمی توتال در هیئت مدیره توتال ابوظبی، عضو هیئت مشاوران موسسه فرانسوی وایوندی از سال ٢٠٠٩، عضو هیئت نظارت شرکت تکنیپ از ٣٠ آوریل ٢٠٠٩ تا ٣٠ آوریل ٢٠١٣، عضویت در هیئت مدیره شرکت مهندسی و ساخت تکنیپ، عضویت در هیئت مدیره شرکت اکتشاف و برداشت Norge A.S، عضویت درهیئت مدیره شرکت بالادستی توتال انگلیس و عضویت درهیئت مدیره شرکت اکتشاف و برداشت میانمار را در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 227208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =