نبرد نفتیها و قایقرانان

از سری مسابقات هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر جام خلیج فارس، تیم نفت تهران روز چهارشنبه (30 مهرماه) در بندر انزلی میهمان تیم ملوان خواهد بود.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه نفت تهران، شاگردان علیرضا منصوریان در حالی به مصاف حریف گیلانی خود خواهند رفت که در این مدت تمرینات فشرده و منظمی را انجام داده و در دیدارهای تدارکاتی نیز آماده و سرحال دیده شده اند. ضمن این که جوانان نفت تهران در این مدت در مسابقات و اردوهای رده های مختلف ملی نیز حضور موثر داشته اند.

نفت تهران که تا پایان هفته یازدهم با 17 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته، برای ارتقای جایگاه خود به سه امتیاز این بازی چشم دوخته است.

تیم ملوان بندرانزلی نیز که در یازده هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی کسب نکرده و موجبات نارضایتی هوادارانش را فراهم کرده بود، از وقفه پیش آمده در برگزاری رقابتها استفاده کرده و استیون مویسیلوویچ، سرمربی 48 ساله و یوگسلاو را جانشین نصرت ایراندوست، مربی بومی خود کرد. تقابل تفکرات منصوریان و مویسیلوویچ می تواند نویدبخش بازی زیبایی در روز چهارشنبه باشد.

دیدار تیمهای نفت تهران و ملوان بندرانزلی ساعت 15 و 15 دقیقه روز چهارشنبه (30 مهرماه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز می شود و به شکل زنده و مستقیم از شبکه تلویزیونی باران بر روی آنتن می رود.

گفتنی است که براساس حکم کمیته انضباطی، هواداران تیم ملوان از حضور در ورزشگاه در این دیدار خانگی محروم بوده و این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

کد خبر 227212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =