آماده سازی زیرساختهای انتقال نفت میدان آزادگان به منطقه بهرگان

رئیس منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: این شرکت هم‌اکنون درحال فراهم‌ سازی زیرساختهای لازم برای دریافت نفت از میدان مشترک آزادگان است.

به گزارش شانا، محمدعلی رحیمیه در جریان دیدار فرماندار دیلم از منطقه بهرگان با بیان این مطلب افزود: در این ارتباط پروژه جدیدی تعریف شده و در دست اجراست که با تکمیل آن، انتقال نفت از میدان آزادگان به بهرگان و صادرات آن از این مسیر فراهم می شود.

فرماندار دیلم نیز در این دیدار گفت: اعمال مدیریت نامناسب بر درآمدهای نفتی در گذشته منجر به تورم شده بود که با دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید بر مبنای حفظ ارزشها و منافع ملی، هم‌اکنون وضعیت خوبی حاکم است و تعامل با جهان روز به روز بیشتر می‌شود.

قاسم قائدی به فرامین امام خمینی (ره) درباره مردم‌داری مسئولان اشاره کرد و افزود: مردم ایران در همه عرصه ‌ها بویژه دوران هشت سال دفاع مقدس پیشقدم بوده‌اند از این رو مسئولان باید در حد توان به مردم خدمت‌رسانی شایسته کنند.

فرماندار دیلم بر ضرورت حل مشکلات کارگری در این منطقه نفتی تاکید و از رئیس منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره بدلیل همکاری با اداره ورزش و جوانان و تیم‌های ورزشی قدردانی کرد.

کد خبر 227239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =