اعطای جایزه طلایی روابط‌ عمومی‌ها به شرکت پتروپارس

روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس با طراحی و تولید نخستین نرم افزار «واقعیت افزوده صنعت نفت» موفق به کسب یکی از سه جایزه طلایی روابط‌ عمومی کشور در سال 1393 شد.

به گزارش شانا، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل گروه پتروپارس به‌ دلیل طراحی و تولید نخستین نرم‌افزار «واقعیت افزوده صنعت نفت»، حسن ربیعی، مدیرکل روابط‌ عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به دلیل طراحی و تولید سامانه و نرم‌افزار «زیارت مجازی» و ابراهیم کاظم پور اقدم، مدیر روابط‌ عمومی بانک تجارت به دلیل طراحی و تولید نرم‌افزار «سایبر نیوز» جوایز طلایی روابط‌ عمومی در سال 1393 را از آن خود کردند.

سیدهادی میرباقری، با بیان این که گروه پتروپارس همواره به دنبال رسانه‌های نوینی برای انتقال پیام‌های خود بوده است، اظهار کرد: مدیریت روابط‌ عمومی گروه پتروپارس پس از ارائه موفق نخستین مالتی مدیای تعاملی صنعت نفت و نخستین انیمیشن سه‌بعدی پروسه تولید گاز، با بررسی آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی و تازه ترین نرم افزارهای تعاملی، روی نرم‌افزار واقعیت افزوده متمرکز شد و توانست این نرم‌افزار تعاملی را برای نخستین‌بار وارد حوزه نفت و گاز کرده و نرم‌افزار واقعیت افزوده فاز 12 پارس جنوبی را تولید کند.

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یکی از جدید‌ترین فناوری‌های قابل استفاده روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، کیوسک‌های شهری و... است که با تلفیق نمای واقعی با عناصر تصویری مجازی، دنیای جدیدی را به‌روی کاربر می‌گشاید.

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با موضوع «ارائه چشم‌انداز جهانی تحولات روابط‌عمومی در حوزه دیجیتال»  برگزار شد.

 

کد خبر 227246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =