29 مانور در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

شرکت گاز استان اصفهان در نیمه نخست امسال، 29 مانور به منظور ارتقای سطح آمادگی کارکنان در مواجهه با شرایط اضطراری برگزار کرده است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به منظور ارتقای سطح آمادگی کارکنان در مواجهه با شرایط اضطراری نظیر زلزله و آتش سوزی، 29 مانور در سطح ادارات گازرسانی استان برگزار شده است.

سعید مومنی افزود: این عملیات در طبقه بندی مانورهای تمام عیار مطابق با سناریوی تعریف شده خروج اضطراری از ناحیه خطر و قرار گرفتن در منطقه تجمع ایمن، اطفای حریق و کار با تجهیزات تنفسی با برنامه ریزی امور HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مانورهای برگزار شده مطابق با فرم مصوب مورد ارزیابی قرار گرفته و از طریق تحلیل SWOT  و تعیین برنامه های بهبود، رویکردهای جدید با منطق RADAR اتخاذ شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در انتهای مانورها، جلسه آموزشی مقابله با وضعیت اضطراری و کار با گازسنج و تجهیزات تنفسی توسط کارشناسان امور HSE و پدافند غیرعامل برگزار شد.

مومنی یادآور شد: برنامه مشابهی نیز برای نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی شده و در کنار آن مانورهایی نیز به منظور ایجاد هماهنگی با سایر سازمانها پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: نتایج ارزیابی های انجام شده حاکی از ارتقای شاخصها در این زمینه است.

کد خبر 227258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =