تساوی برای دو تیم نفت و استقلال خوزستان قانع کننده نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از آنجا که تیمهای نفت و استقلال خوزستان وضعیت خوبی در جدول رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور ندارند، بنابراین این تساوی برای آنها قانع کننده نیست.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بهروز مکوندی سه شنبه شب (29 مهر) در پایان بازی تیم نفت مسجدسلیمان با استقلال خوزستان در اهواز در گفتگو با خبرنگاران افزود: دراین بازی ما برای کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشتیم اما موفق نشدیم.

وی افزود: درنیمه نخست تیم ما بازی بهتری نسبت به استقلال خوزستان ارائه داد و به همین دلیل صاحب چند موقعیت شدیم که نتیجه نداد و در نیمه دوم تیم استقلال خوزستان از ابتدا برای تیم ما فشار ایجاد کرد و من برای خارج شدن از وضع دست به تغییراتی زدم که جواب داد.

مکوندی اظهار کرد: این تاکتیک سبب شد تا در اواخر بازی صاحب دو فرصت شویم که یکی دربرخورد با تیرک دروازه به نتیجه نرسید و فرصت دوم که تک به تک بود به علت شتابزدگی مهاجم ما از دست رفت .

وی گفت: برای نیم فصل دوم  رقابت های لیگ برتر چند بازیکن جدید که احتمال می رود بازیکن خارجی هم در میان آنان باشد جذب خواهیم کرد.

همچنین مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان داور حداقل می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد اما بی تفاوت از آن گذشت.

سیروس پور موسوی که به جای عبدالله ویسی سرمربی این تیم پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود، افزود: در نیمه نخست بازیکنان ما نتوانستند تاکتیک مورد نظر را ارائه دهند و در واقع در این نیمه ما حرفی برای گفتن نداشتیم .

وی اظهار کرد: اما در نیمه دوم بازیکنان استقلال بهتر ظاهرشدند و توانستند به حریف فشار زیادی وارد کنند و همین امر موجب شد تا تیم ما صاحب چند موقعیت شود که بر اثر بی دقتی از دست رفت.

پورموسوی با بیان این که تیم نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم تاکتیک دفاعی را پیشه کرد و به ضدحمله روی آورد، گفت: در این دیدار تیم ما با هدف کسب سه امتیاز بازی را آغاز کرد زیرا به سه امتیاز نیاز داشتیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: برای این که بتوانیم بهتر از این در مسابقات لیگ برتر ظاهر شویم نیاز به چند بازیکن داریم که در نیم فصل دوم این مسابقات اقدام به این کار خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان از هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور سه شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
 

کد خبر 227279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =