راه اندازی سامانه جامع حراستی مدیریت کنترل در پالایشگاه آبادان

سامانه جامع مدیریت کنترل تردد حراست شرکت پالایش نفت آبادان به بهره برداری رسید.

به گزارش شانا سامانه جامع مدیریت کنترل تردد که به منظور ثبت و صدور مجوزهای تردد موقت ورود به پالایشگاه طراحی شده با تشکیل کارگروهی از کارشناسان حراست و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

طراحی و راه اندازی این سامانه با برگزاری ساعتها نشست بررسی و نیازسنجی و بیش از یک سال کار برنامه نویسی، رفع اشکال، همچنین برگزاری بیش از 120 ساعت آموزش 300 کاربر توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و با هماهنگی و همکاری حراست و واحد آموزش شرکت پالایش نفت آبادان انجام شده است.

حذف گردش دستی کاغذ، کاهش هزینه های ثبت و صدور پروانه تردد دستی، جلوگیری از اتلاف وقت و نیرو برای گردش دستی با توجه به وسعت جغرافیایی سازمان، سرعت در انجام کار با توجه به پیاده سازی نرم افزار تحت شبکه کامپیوتری شرکت، دقت در ثبت و کنترل تردد افراد و خودروها، متمرکز کردن بانک اطلاعاتی افراد و ترددکنندگان در تأسیسات و دسترسی به گزارش های متنوع و مورد نیاز، از جمله ویژگیها و امتیازهای این سامانه محسوب می شود.

بر اساس این گزارش نقش پالایشگاه آبادان به لحاظ اهمیت آن در صنعت نفت کشور و حساسیت آن به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، همجواری با مرزهای کشور و قرار گرفتن آن در مرکز شهر، عبور و مرور در پالایشگاه و کنترل تردد مناطق تاسیساتی، این شرکت را به داشتن رویکردی ویژه و دقیق نیازمند کرده است.

از سوی دیگر با توسعه فازهای تولیدی در شرکت پالایش نفت آبادان و افزایش تردد نفرات و وسایل نقلیه، وجود یک سیستم کنترل تردد با برخورداری از دقت، سرعت و کیفیت بر اساس تکنولوژی روز دنیا و بر پایه زیرساخت های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و با استفاده از توان نیروهای داخلی، بیش از هر زمان احساس می شد که بر این اساس سامانه مذکور با همکاری کارکنان واحد حراست راه اندازی شد.

کد خبر 227290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =