مطالعه راه اهن عسلویه به منطقه ویژه لامرد تمام شد

مطالعات راه‌آهن شیراز – بوشهر- عسلویه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد پس از تلاشهای فراوان بالاخره روز گذشته به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار شانا، سید موسی موسوی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود گفت: احداث پروژه اتان‌گیری در کنار پالایشگاه پارسیان در شهرستان مهر با وجود برگزاری جلسات فراوان با مسئولان مربوطه و نظر مثبت این افراد، هنوز عملیات اجرایی این تاسیسات آغاز نشده است.

وی افزود: انتظار می‌رود در تبادل تفاهم‌نامه‌ها و اخذ مجوزهای لازم تسریع به عمل آید تا به زودی شاهد آغاز به کار این طرح مهم نیز باشیم.

موسوی با بیان این‌که محور مهر- گله‌دار- داران میرزان و دوراهی جم نیازمند تخصیص بودجه و توجه بیشتر وزارت نفت است، گفت: آزادراه استراتژیک لامرد- پارسیان نیازمند اهتمام ویژه دولت یازدهم است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این‌که مطالعات راه‌آهن شیراز – بوشهر- عسلویه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد پس از تلاشهای فراوان بالاخره روز گذشته به پایان رسید، توضیح داد: انتظار می‌رود مجوز کمیسیون 215 این خط‌آهن در اسرع وقت اخذ شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با بیان این‌که گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه لامرد و مهر و اختصاص عوارض زاگرس جنوبی به شهرداریها مقوله‌ای است که فراوان پیگیری شده است افزود: درخصوص گاز قولهای مساعدی داده شده تا سال آینده تامین شود.

کد خبر 227327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =