موانع استفاده از فاینانس پتروشیمی زنجان برطرف شده است

رئیس جمهوری گاز رسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان زنجان که فاقد گاز شهری هستند و توسعه پتروشیمی استان، که موانع استفاده از فاینانس ۲۶۵ میلیون یورویی آن برطرف شده را از طرحهای بزرگ دولت برای استان زنجان برشمرد.

به گزارش شانا، حسن روحانی، رئیس جمهوری که به استان زنجان سفر کرده است، امروز (چهارشنبه، 30 مهرماه) در جمع مردم زنجان و در ورزشگاه کارگران این شهر حضور یافت و گفت: امروز در سایه تعامل سازنده با قدرتهای بزرگ در حال مذاکره هستیم و در اولین گامهایی که در این مسیر برداشتیم، پیروزیهایی نیز کسب کردیم و به مذاکره برای حل مشکلات ادامه خواهیم داد.

وی با بیان این‌که ملت ایران بداند که ما از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد افزود: در عین حال با همه قدرت در پی آن هستیم و می‌خواهیم تا دیوار ظالمانه تحریم را برای همیشه از میان برداریم.

روحانی با بیان این‌که به زنجان آمده‌ایم تا پیشنهادات و مطالبات زنجانی‌ها را شنیده و با هم برای توسعه فردای زنجان همفکری کنیم تصریح کرد: در تصمیماتی که در جلسه فردای شورای اداری استان جزئیات بیشتری از آن اعلام می‌شود خواهیم گفت که چگونه ۷۱ پروژه در زنجان تا پایان سال ۹۴ با اعتبار ۳۸۷ میلیارد تومان اجرا شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهوری گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان زنجان که فاقد گاز شهری هستند، توسعه پتروشیمی استان، که موانع استفاده از فاینانس ۲۶۵میلیون یورویی آن برطرف شده و قرار گرفتن ۲۵ هزار هکتار زمین تحت آبیاری مدرن تا پایان سال ۹۴ و ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی در زنجان که لایحه آن به مجلس ارائه شده را از دیگر طرحهای بزرگ دولت برای استان زنجان برشمرد و تأکید کرد: دولت بنا دارد زنجان را به یک نقطه آباد برای کشور بویژه برای غرب و مرکز کشور تبدیل کند.

کد خبر 227334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =