آمادگی منطقه پخش زنجان برای ورود به فصل سرد سال

تامین و ارسال سوخت مورد نیاز بخشهای مختلف مصرف توسط شرکت پخش منطقه زنجان، شرایط لازم را برای ورود به زمستان فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان این که دوره سرما در منطقه زنجان عملا از دهم مهرماه آغاز شده است، به خبرنگار شانا گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده در نیمه نخست امسال، فرآورده های مورد نیاز بخشهای مختلف نیروگاهی، غیرنیروگاهی، حمل و نقل و خانگی تامین شده است و سوخت رسانی به نحوی مطلوب انجام می شود.

اصغر عباسی درباره تامین نفت سفید مناطق کوهستانی و سخت گذر استان زنجان، گفت: نفت سفید مورد نیاز ساکنان مناطق یاد شده برای ذخیره سازی در فصل سرد، تامین و از طریق فروشندگیها توزیع شده است.

وی درباره توزیع و مصرف انواع فرآورده نفتی از جمله بنزین در 6 ماه نخست امسال نیز گفت: در این بازه زمانی روزانه 868 هزار لیتر بنزین معمولی با رشد یک درصد نسبت به مدت مشابه پارسال ( 860 هزار لیتر) و 15 هزار لیتر بنزین سوپر با رشد 14 درصد نسبت به دوره مشابه پارسال (هفت هزار لیتر) مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، همچنین درباره تحویل نفت گاز نیروگاهی به بخشهای مصرف، گفت:در نیمه نخست امسال مصرف نفت گاز نیروگاهی با 26 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال پیش به 362 هزار لیتر در روز رسید.

به گفته وی در 6 ماه نخست پارسال، میزان تحویل این فرآورده ( نفت گاز) به بخش نیروگاهی استان زنجان، روزانه 486 هزار لیتر بود.

عباسی همچنین مقدار نفت گاز تحویلی به بخشهای غیر نیروگاهی استان زنجان را یک میلیون و 60 هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: در نیمه نخست پارسال،این میزان تحویل یک میلیون و 119 هزار لیتر بود.

کد خبر 227350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =