بازنشستگی دوره انتقال تجربه ها و آموخته هاست

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مدیران این شرکت از ایده ها، نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان صنعت حفاری استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، حیدر بهمنی، در آئین تجلیل از 115 نفر از بازنشستگان این شرکت افزود: آنچه صنعت حفاری را در سه دهه گذشته در کشور و منطقه از جایگاهی ویژه برخوردار کرده دانش و تجارب فنی تخصصی است که از نسل بنیانگذار این صنعت در ایران به نسل بعد انتقال یافته است.

وی ضمن تقدیر از پیشکسوتان این صنعت، بازنشستگان را افرادی شریف، زحمتکش و واقعیت مجسم این صنعت راهبردی دانست و اظهارکرد: بازنشستگی، دوره انتقال تجربه ها و آموخته ها بشمار می آید.

بهمنی برپایی این آئین را بهانه ای برای قدردانی از افرادی دانست که عمر خود را در راه خدمت به کشور و پیشرفت و شکوفایی این شرکت سپری کرده اند و افزود: ارج گذاری به سرمایه اصلی شرکت یعنی منابع انسانی از وظایف این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: باید در دوران بازنشستگی نگاهی دوباره به گذشته داشته باشیم و باتوجه به نوع کار بویژه کارکنان عملیاتی( اقماری ) بیش از قبل به خانواده که دوران سخت کاری ما را تحمل کردند، محبت کنیم.

وی با تاکید بر اولویت جذب فرزندان کارکنان، افزود: در زمان حاضر اگر اجازه توسعه شرکت و به کارگیری دکلهای جدید داده شود، اولویت جذب با فرزندان حادثه دیدگان حین کار، بازنشستگان و سایرین خواهد بود.

بهمنی توجه ویژه به پیشکسوتان صنعت نفت و حفاری را مورد تاکید قرار داد.

در این آئین که معاونان، مدیران، مسئولان و جمعی از کارکنان حضور داشتند مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از حوزه مسئولیت خود ارائه و در پایان با اهدا لوح از کارکنان بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 227383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =