توزیع بیش از 18 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در اصفهان

بیش از 18 میلیون لیتر بنزین یورو 4 از زمان آغاز اجرای توزیع بنزین پاک در کلانشهر اصفهان به جایگاههای سوخت ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با بیان این که توزیع بنزین یورو 4 همزمان با توزیع گازوییل کم گوگرد از 16 مهرماه امسال در شهر اصفهان آغاز شده است به خبرنگار شانا، گفت: از روز یاد شده تا دیروز (جمعه دوم آبانماه) 18 میلیون و 275 هزار لیتر بنزین با استاندارد یورو 4 در کلانشهر اصفهان توزیع شده است.

حسین کرد اظهار کرد: توزیع این فرآورده پاک نفتی در روزهای نخست با میانگین 900 هزار لیتر در روز آغاز شد و هم اکنون به روزانه 1.1 میلیون لیتر رسیده است.

به گفته وی هم اکنون 24 جایگاه شهر اصفهان عرضه کننده بنزین یورو 4 هستند و با افزایش هر چه بیشتر تحویل آن به شرکت ملی پخش منطقه اصفهان، شمار جایگاههای عرضه کننده این فرآورده پاک نفتی نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان درباره توزیع نفت گاز کم کوگرد (در حد یورو 4 ) نیز گفت: توزیع این فرآورده نیز که بطور همزمان با توزیع بنزین یورو 4 در محدوده شهر اصفهان آغاز شد به اندازه مورد نیاز در این کلانشهر انجام می شود.

کرد تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده (17 روز گذشته) 20 میلیون و 232 هزار لیتر نفت گاز  در حد یورو 4 در اصفهان توزیع شده است.

کد خبر 227445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =