مرکز ارزیابی و توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران افتتاح شد

مرکز ارزیابی و توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون وزیر نفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مرکز ارزیابی و توسعه مدیران شرکت ملی گاز ایران، امروز شنبه ( سوم آبان ماه) با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران راه اندازی شد.

بر پایه این گزارش، شرکت ملی گاز ایران به منظور ایفای نقش موثر و بهینه در تحقق چشم انداز 1404 و اهداف کشور در حوزه نفت و گاز، همچنین پیشبرد راهبردهای توسعه ای بلند مدت خود نیازمند بهره مندی از منابع مدیریتی توانمند و پیشتازی است که دستیابی به این مهم را از طریق توسعه فرهنگ شایسته سالاری و بهره گیری از ابزارهای نوین، اثربخش و مناسب نشانه گرفته است.

بر همین اساس، مرکز ارزیابی و توسعه مدیران به عنوان یکی از راهبردهای توسعه شایستگی و شکوفایی استعدادهای بالقوه انسانی در حوزه مدیریت و رهبری منابع انسانی راه اندازی شده و تلاش می شود تا فضای مدیریت و سرپرستی در شرکت با اتکا به پرورش مدیران، اعتماد سازمانی از طریق توسعه و...، توسعه و تقویت شود.

این مرکز با رویکرد پرورش مدیران در کلاس جهانی و استفاده از ابزارهای ارزیابی علمی و روزآمد، مدیران و کارکنان مستعد شرکت را شناسایی، ارزیابی و معرفی می کند.

مرکز ارزیابی و توسعه مدیران، اعتماد سازمانی را از طریق توسعه و ارتقای شایسته سالاری مبتنی بر فرصتهای برابر در شرکت اشاعه می دهد و با توسعه مهارتهای مدیریتی و رویکرد سیستمی در مدیریت عملکرد، فرهنگ بهره وری را در راهبری مجموعه های سازمانی تحت پوشش شرکت تقویت می کند.

این مرکز به منظور پشتیبانی از تحقق سیاستهای کلان وزارت نفت، مولفه های مدیریتی و رهبری فراگیر و مشترکی را از طریق ترویج و توسعه سبک رهبری مشترک در سطح شرکت ملی گاز ایران ترویج و فرهنگ رقابت مثبت و سازنده در توسعه فردی و ارتقای قابلیتهای شخصی را بین کارکنان شرکت نهادینه می کند.

کد خبر 227453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =