شرکت ملی گاز به استفاده از ابزارهای جدید مدیریتی نیاز دارد

شرکت ملی گاز ایران نیاز به استفاده از ابزارهای جدید مدیریتی برای پرورش مدیران در حوزه های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، رئیس آموزش شرکت ملی گاز ایران امروز شنبه (سوم آبان ماه) در مراسم افتتاح مرکز ارزیابی و توسعه مدیران این شرکت گفت: برنامه های عملیاتی این مرکز از اواخر پارسال اجرایی شده است.

اسحاق فرشیدی افزود: مجموعه ضرورتهای پیش رو در شرکت ملی گاز ایران ما را تشویق کرد تا به سمت ابزارهایی در حوزه مدیریت منابع انسانی برویم و بتوانیم گامهای بزرگتری در این بخش برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه به مجموعه ای از شایستگیها و قابلیتهای جدیدی نیاز داریم که بتواند سازمان را متناسب با شرایط جدید پیش ببرد.

وی با بیان این که تا پایان سال 97، 45 درصد از بدنه سازمان در سمت A به بالا، از این شرکت بازنشسته می شوند، تاکید کرد: با توجه به توسعه شرکت ملی گاز ایران در سالهای آینده نیاز به پرورش مدیران جدیدی برای بخشهای مختلف این شرکت داریم.

فرشیدی اظهار کرد: تاکنون 178 مدیر مورد ارزیابی قرار گرفته و تا پایان سال 94 نیز بیش از 400 نفر از مدیران دیگر ارزیابی می شوند.

به گفته وی، برای تربیت مدیران در این مرکز مطالعه های اولیه تطبیقی انجام و سعی شده است پس از شناسایی ضرورتها، مطالعات عمیقی انجام شود.

وی ادامه داد: برای این کار بازدیدی از مراکز ارزیابی شرکت ملی نفت ایران، شهرداری تهران، ایران خودرو، سازمان گسترش و... ، بعنوان مدل انجام شد تا گامهای خود را بهتر برداریم.

فرشیدی تصریح کرد: تشکیل کمیته راهبری، بازنگری مدل شایستگی مدیریت، تشکیل کانون ارزیابی، تدوین استانداردها و دستورعملها، تجهیز خانه مدیران و... ، از جمله اقدامهایی به شمار می آید که منجر به راه اندازی مرکز ارزیابی مدیران شده است.

کد خبر 227460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =