احداث جایگاه سوخت بوسیله ارتش با دریافت استعلامهای اولیه

پاسخ مثبت استعلامهای اولیه از سازمانهای ذیربط نقطه آغاز احداث جایگاههای سوخت(سی ان جی و بنزین) بوسیله ارتش است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران با بیان این که ارتش علاقمند به سرمایه گذاری در ساخت جایگاههای سوخت است، به خبرنگار شانا، گفت: احداث جایگاه سوخت تابع شرایطی است که باید به تایید سازمانهای شهری مربوط نیز برسد.

مرتضی عابدینی با بیان این که 14 قطعه زمین مناسب احداث جایگاه سوخت معرفی شده از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده است، اظهار کرد: در صورت نتیجه مثبت این استعلامها مبنی بر وجود شرایط لازم و کافی برای احداث جایگاههای سوخت بوسیله ارتش، احداث آنها وارد مراحل عملیاتی خواهد شد.

وی مساحت زمینهای مناسب این کاربری (احداث جایگاه ) را دو هزار متر مربع تا 6 هزار متر مربع اعلام و تصریح کرد: احداث این جایگاهها در زمینهایی با این مساحتها، نقش بسزایی در روانتر کردن سوخت رسانی به خودروها خواهد داشت.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، زمینهای شناسایی شده برای احداث جایگاههای سوخت، بطور عمده در مرکز و مبادی ورودی و خروجی شهر تهران قرار دارند.

عابدینی گفت: آورده ارتش برای احداث جایگاههای سوخت، تجهیزات و زمین است و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز تلاش می کند با ایجاد تسهیلاتی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را در احداث و راه اندازی این جایگاهها یاری کند.

کد خبر 227481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =