پرداخت بموقع گازبها منجر به توسعه گازرسانی می شود

وصول مطالبات و پرداخت بموقع گازبها منجر به توسعه گازرسانی می شود.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان این که این شرکت بیش از یکهزار و 655 میلیارد ریال مطالبه در بخشهای مختلف صنعتی، تجاری و خانگی دارد، گفت: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گازبها بعنوان مهمترین منابع مالی پروژه های اجرایی، لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

سعید عسگریان مطالبات این شرکت در بخش خانگی را 412 میلیارد و 750 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان، نزدیک به 325 میلیارد ریال معادل 79 درصد پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان بدهکاری واحدهای صنعتی به این شرکت، افزود: این شرکت دارای مطالبه 397 میلیارد و 360 میلیون ریالی از واحدهای صنعتی است که تاکنون 235 میلیارد ریال، معادل 59 درصد وصول شده است.

وی با بیان این که این شرکت 844 میلیارد و 700 میلیون ریال از بخش تجاری طلبکار است، ادامه داد: 717 میلیارد ریال معادل 85 درصد از مطالبات در این بخش نیز تحقق یافته است.

عسگریان اظهار کرد: این شرکت در حوزه گازرسانی به واحدهای صنعتی همکاری و تعامل خوبی داشته و مشکلات کمتری در این بخش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به واقعی تر شدن گازبها ادامه داد: مهمترین رویکرد واقعی تر شدن گازبها، مدیریت مصرف گاز، جلوگیری از هدر رفت انرژی و انتقال آن به بخشهای زیرساختی که دارای بیشترین ارزش افزوده و بازده اقتصادی هستند؛ است.

به گزارش شانا، هم اکنون 228 هزار و 104 مصرف کننده در بخش خانگی، 16 هزار و 403 مصرف کننده تجاری و 810 مصرف کننده نیز در بخش صنعت استان زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند.

کد خبر 227515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =