فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها بررسی می شود

جلسه ای برای بررسی وضع پالایشگاه های بورسی با وزارت نفت برگزار و دغدغه های آنها مطرح شد، جمع بندی برای دستیابی به فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش شانا، علی صالح آبادی در گفتگو با خبرنگاران، در مورد مذاکرات آخرین جلسه بورس با وزارتخانه ها، افزود: در روزهای گذشته جلسه ای در مورد وضع پالایشگاه های بورسی با وزارت نفت برگزار و دغدغه های بورسیها در آن جلسه مطرح شد، اما هنوز به جمع بندی در مورد فرمول کیفی سازی پالایشگاه ها نرسیده ایم.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار، رقم تامین مالی بورس طی هفت ماهه ابتدای امسال را بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان ذکر و اعلام کرد که گزارش بورس در این زمینه به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه شده است.

وی درباره روند مثبت شدن شاخص کل بورس طی روزهای اخیر، افزود: علاوه بر افزایش شاخصهای بورسی و مثبت شدن آنها، حجم معاملات در بورس و فرابورس نیز افزایش پیدا کرده است،بازارها صعود و نزول دارند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن توصیه به سهامداران و سرمایه گذاران بورس که با دید بلندمدت به بازارهای مالی توجه کنند، گفت: در یک ماه اخیر بازار سرمایه روند با ثباتی را داشته است و نوسانات در این بازار بسیار کم بوده که نشان دهنده این است که بازار به ثبات رسیده و به افق های بالاتری فکر می کند.

کد خبر 227906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =