سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: از موقعیتها نتوانستیم استفاده کنیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار با ذوب آهن اصفهان تیم ما نتوانست از موقعیتهای به دست آمده استفاده کند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بهروز مکوندی در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد: بازی را خوب شروع کردیم و در 10 دقیقه نخست بر میدان مسلط بودیم اما درادامه، بازی به تعادل کشیده شد و تیم ذوب آهن در نیمه نخست از تیم نفت جلو افتاد.
وی با بیان این که در نیمه دوم بازی را تهاجمی شروع کردیم و در همان ابتدا نتیجه را به تساوی کشاندیم، افزود: بعد از این گل، باز هم موقعیت بخصوص تک به تک پیش آمد که توفیقی نداشتیم.

مکوندی با اشاره به کمبود بازیکن در این تیم، اظهار کرد:  به همین دلیل ناچاریم در هر بازی تغییراتی داشته باشیم و بازیکنان را در جایی به کار گیریم که پست تخصصی آنان نیست.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به کسب پنج امتیاز در سه هفته اخیر که هدایت تیم را برعهده گرفته است اشاره کرد و گفت: از نتایج به دست آمده رضایت ندارم  و  زمانی راضی می شوم که از انتهای جدول جدا شویم .
همچنین سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نتیجه مساوی مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آن هم در این شهر برای دو تیم عادلانه بود.
یحیی گل محمدی افزود: تیم نفت بازی را خوب شروع کرد اما  رفته  رفته ما بازی را در دست گرفتیم و  به گل دست یافتیم و سعی در حفظ نتیجه داشتیم اما نفت در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی با بیان این که تیم نفت مسجد سلیمان تیم جوانی است که در این مسابقه توانست خوب ظاهرشود و در دقایقی به تیم ما فشار وارد کند، اظهار کرد: به عقیده من نتیجه مساوی اگر چه برای هر دو تیم خوب نبود، اما عادلانه بود .
دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اضفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور  عصر جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که دو تیم به تساوی یک ـ یک رضایت دادند.

در این بازی اسماعیل فرهادی در نیمه نخست بازی برای ذوب آهن گلزنی کرد و  لوئیس کارلوس دوس سانتوس در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

با این تساوی ذوب آهن با 12 امتیاز در رده سیزدهم و نفت مسجدسلیمان با 10 امتیار در رده پانزدهم (انتهای ) جدول قرار گرفتند.

کد خبر 227926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =