انتقال ایمن نفت و فرآورده نفتی با انجام ممیزی عملکرد

انتقال بی وقفه و بی حادثه نفت و فرآورده های نفتی بدون انجام ممیزی در عملکرد شرکتها امکان پذیر نیست.

به گزارش شانا مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، نتایج ممیزی را برای انجام صحیح ماموریت های انتقال بدون وقفه و بدون حادثه فرآورده های نفتی مهم دانست و گفت: مدیریت یکپارچه و تضمین کیفیت در صنعت نفت همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

هوشنگ رشیدی افزود: نتایج کارشناسان ممیزی باید به منظور بهبود فرآیندها، مورد توجه مدیران و کارکنان واحد های مختلف منطقه قرار گیرد.

وی با بیان این که عدم تطابق با هرگونه استانداردها را در منطقه اصلاح خواهیم کرد، اظهار کرد: تضمین کیفیت در صنعت نفت باید نهادینه شود.

سرپرست تیم ممیزی نیز پس از ممیزی دو روزه مراکز انتقال نفت، فشارشکن ها و تاسیسات منطقه شمال با اشاره به 11 نقطه قوت منطقه شمال گفت: تعهد مدیریت با ایجاد سامانه انگیزشی بین کارکنان منطقه مشهود بوده است.

بهنام لازمی با بیان این که اطلاع رسانی از طریق بروشور، اجرای مانورهای دقیق و در حد واقعی توسط واحد اچ اس یی، آراستگی و نظافت تجهیزات در مراکز، ایستگاه های مخابراتی قوی و ارتباطات بدون اشکال، برنامه مرتب و منظم با نظارت دقیق واحد ابزار دقیق، ایجاد سکوی اضطراری اطفای حریق، تجهیزات پزشکی و دماسنج های دقیق، معرفی شایسته و نظارت دقیق بر فعالیت پیمانکاران، اجرای درست تعمیرات و فرآیند صحیح آموزش کارکنان و پیمانکاران از نقاط قوت منطقه بوده است.

بر اساس این گزارش تیم ممیزی داخلی شرکت مرکب از 6 نفر از کارشناسان منطقه شمال غرب، به اتفاق 5 نفر از ممیزان منطقه به مدت دو روز مراکز و واحدهای ستادی منطقه را بر اساس استانداردهای ISO 9001-2008 ،ISO 14001-2004 و OHSAS 18001-2007 ممیزی کردند.

کد خبر 227969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =