شاخص کل بورس به کانال 75هزار واحدی وارد شد

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معامله‌های امروز با رشد876 واحدی پس از بازگشت دوباره به ارتفاع 75 هزار واحدی در رقم 75 هزار و 28 واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز سهامدارن در بورس تهران روز خوبی را سپری کردند و در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس در پایان معاملات اولین روز کاری هفته با افزایش 876 واحدی موفق به بازپس‌گیری کانال 75هزار واحدی شد.

امروز و در اولین روز کاری این هفته بورس تهران با برتری تقاضا در اکثر صنایع آغاز شد و به همین ترتیب شاخص کل با افزایش 876 واحدی به رقم 75هزار و 28واحد واحد رسید.

در جریان معاملات امروز بانک ملت پس از بازگشایی زمینه بازپس‌گیری کانال 75 هزار واحد را فراهم کرد این نماد به شکل بسیار خیره‌کننده‌ای با صف خرید بیش از 300 میلیونی مواجه شد.

براساس این گزارش ملی مس، مپنا، بانک پاسارگاد، صادرات، تجارت، پارسیان، ایران خودور، مخابرات، بانک اقتصاد نوین، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، توسعه معادن و فلزات، سایپا و هلدینگ پتروشیمی تأمین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

همچنین امروز ارزش معاملات با افزایش قابل توجهی روبرو شد و با داد و ستد بیش از یک میلیارد برگ سهم به 262 میلیارد تومان رسید.

این گزارش می‌افزاید: در فرابورس نیز شاخص با افزایش 6 واحدی به رقم 857 واحد رسید که ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی جم، بانک گردشگری، بانک دی، بانک خاورمیانه و بانک ایران زمین بیشترین تاثیر مثبت را داشتند در این بازار ارزش معاملات به 68 میلیارد تومان نزدیک شد.


کد خبر 227992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =