روزانه 13 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در کشور توزیع می شود

مصرف روزانه بنزین یورو 4 در کشور هم اکنون به میانگین 13 میلیون لیتر رسیده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که توزیع این فرآورده نفتی پاک ابتدا از کلانشهر تهران آغاز شد، افزود: کرج، اراک، تبریز، اصفهان و مشهد کلانشهرهایی هستند توزیع بنزین یورو 4 در آنها پس از تهران آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

سید ناصر سجادی افزود: بخش عمده ای از بنزین پاک در کلانشهر تهران توزیع و مصرف می شود.

وی مصرف میانگین روزانه این فرآورده نفتی در کلانشهر تهران را 10 میلیون لیتر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره مصرف نفت گاز (گازوییل) یورو 4 نیز گفت: در 225 روز نخست امسال به طور میانگین روزانه هشت میلیون لیتر نفت گاز شهرهای چون تهران،کرج، اراک، قم، اصفهان و مشهد مصرف شده است.

به گفته وی، قرار است تا پیش از آذرماه امسال، توزیع روزانه این فرآورده نفتی افزایش یابد.

به گزارش شانا، هم اکنون روزانه 600 هزار لیتر نفت گاز یورو 4 در کلانشهر مشهد توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره میانگین مصرف روزانه کشور نیز کفت: از ابتدای امسال تا کنون، روزانه بطور میانگین 70 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در سراسر کشور مصرف شده است .

سجادی با بیان این که مصرف این فرآورده نفتی در قیاس با مدت مشابه پارسال ( 225 روز نخست) 68.8 میلیون لیتر بوده است، گفت: رشد میانگین مصرف بنزین، امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 2.4 میلیون لیتر افزایش یافته است.

به گفته وی، در 9 روز نخست آبان نیز به طور میانگین میانگین 70 میلیون و 900 هزار لیتر بنزین مصرف شد در حالی که مصرف میانگین روزانه آن در مدت مشابه پارسال 71.9 میلیون لیتر بود که از کاهش 1.4 درصدی آن حکایت دارد.

کد خبر 228001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =