بیمارستان خلیج فارس خارگ باید تحت پوشش طرح تحول نظام سلامت قرار گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: درخواست لازم برای این منظور به وزارت بهداشت ارسال شده است که با تصویب این طرح در کمیسیون، مردم جزیره از خدمات ارزنده آن بهره مند می شوند.

به گزارش شانا، به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، جلسه بررسی مشکلات بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ با حضور محسن لشکری، رئیس بهداشت و درمان خارگ و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن سینمای این دانشگاه برگزار شد و در این جلسه علیرضا رئیسی، رئیس دانشگاه از تعاملات موثر برای برطرف شدن مشکلات این بیمارستان خبر داد.

وی ادامه داد: انجام ارزشیابی به بیمارستان هویت می بخشد و می توان بسیاری از مشکلات بیمارستان خلیج فارس را که مربوط به مجوزهای لازم است، پس از ارزشیابی مرتفع کرد.

رئیسی یادآور شد: تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا بیمارستان خارگ تحت پوشش طرح تحول نظام سلامت قرار بگیرد. درخواست لازم برای این کار را به وزارت بهداشت ارسال شده است و منتظر هستیم این درخواست در کمیسیون مطرح شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار امیدواری کرد که با تصویب طرح تحول نظام سلامت، مردم جزیره خارگ از خدمات ارزنده آن بهره مند می شوند.

وی در باره بیماران اعزامی از خارگ به مرکز استان نیز اظهار داشت: براساس قانون، حمل بیمار از فرودگاه به عهده بیمارستانی است که پذیرش را انجام داده است اما تا زمان برطرف شدن مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی حمل بیماران را به بیمارستانها بر عهده می گیرد.

رئیسی در پایان افزود: با کمک همکاران صنعت نفت در خارگ می توان مسائل بهداشتی و اموری که با سلامت مردم در ارتباط است را بهتر محقق ساخت و با تعاملات مثبت زمینه حفظ سلامت مردم بیش از پیش مهیا شود.

کد خبر 229103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =