شکست تیمهای قدرتمند لذت بیشتری دارد

سیزدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان، با حضور تیم گاز تهران از پنجشنبه (29 آبان ماه) با حضور 6 تیم آغاز می شود.

به گزارش شانا به نقل از اداره کل ورزش وزارت نفت، تیم گاز، قهرمان دوره گذشته لیگ برتر والیبال بانوان کشور با در اختیار داشتن مهره های شاخص و قدرتمند، امید زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی خود دارد.

سیما صدیقی اظهار داشت: تفاوتی که این دوره از لیگ برتر با دوره های پیشین دارد، این است که کیفیت تیمها بسیار بالاست و امسال 6 تیم حرفه ای و قدرتمند در لیگ داریم.

سرمربی تیم والیبال گاز تهران یادآور شد: از این که امسال با تیمهای قدرتمندی در لیگ برتر رقابت می کنیم، خیلی خوشحال هستیم، زیرا شکست تیمهای قدرتمند، لذت بیشتری دارد.

وی به ویژگی های برخی تیمهای حاضر در مسابقات پرداخت و افزود: ذوب آهن تیم یکدست و هماهنگی است و تیمهای میزان و دانشگاه آزاد هم مهره های خوبی در اختیار دارند. البته نمی توان جایگاه تیمها را پیش بینی کرد، اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم که از قهرمانی فصل گذشته مان دفاع کنیم.

سیما صدیقی که سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان هم هست، گفت: تجربه حضور من در تیم ملی و همچنین شناختم نسبت به تیمهای غیرایرانی می تواند در موفقیت تیم گاز تاثیرگذار باشد.

مهناز احمدی، مسئول ورزش بانوان شرکت ملی گاز ایران که در لیگ برتر والیبال بانوان به عنوان کمک مربی حضور دارد نیز درباره عنوان این تیم در فصل گذشته لیگ برتر افزود: سال گذشته قهرمانی را از آن خود کردیم و سعی می کنیم از قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم.

لازم به یادآوری است، تیم گاز تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان با تیم هیئت فارس دیدار می کند، در دیگر دیدارهای این هفته هم میزان خراسان با ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تهران با شهرداری ارومیه مسابقه می دهد.

کد خبر 229184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =