نیمه اول بازی با ملوان اشتباه زیاد داشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول بازی برابر تیم ملوان بندر انزلی اشتباه زیاد داشتیم.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بهروز مکوندی در پایان بازی تیم نفت مسجد سلیمان در برابر ملوان در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در نیمه دوم بهتر ظاهرشدیم و توانستیم بر حریف غلبه کنیم.

وی با تشکر از هواداران تیم نفت، اظهارکرد: از تیم ملوان شناخت کامل داشتیم طوری که نقاط قوت آنان را خنثی و از نقاط ضعف آنان برای رسیدن به گل استفاده کردیم.

مکوندی گفت: با توجه به این‌که دو تیم وضع بدی در جدول دارند در این دیدار برای برد و گرفتن سه امتیاز پا به میدان گذاشتند که خوشحال هستم ما برنده بازی شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به این‌که میلاد سلیمان فلاح زننده گل اول تیم به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم جدا و در نیم فصل دوم همراه تیم نیست، افزود: در دیدار با ملوان در نیمه اول بازیکن برزیلی را به میدان نفرستادم زیرا مصدومیت داشت و نمی‌خواستم به او فشار وارد شود.

همچنین سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تیم ما گلزن ندارد، زیرا اگر گلزن داشتیم باید در نیمه نخست بازی سه گل به نفت مسجد سلیمان می زدیم.

استوان میسلوویچ با بیان این که می‌توانستیم در نیمه نخست بازی کار را تمام کنیم اما نداشتن گلزن مانع موفقیت ما شد، افزود: در این دیدار دفاع ما در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشت و موجب شد تا بازی را واگذار کنیم.

وی اظهارکرد:  تیم نفت تماشاگران خوبی دارد زیرا آنان 90 دقیقه تیم شهر خود را تشویق و موجب پیروز شدن تیم نفت شدند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: بازیکنان نفت در این بازی تلاش زیادی از خود نشان دادند و با برنده شدن و گرفتن سه امتیاز، مزد زحمات خود را گرفتند.

دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد و تیم نفت با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

کد خبر 229248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =