اعلام نتایج اولیه مصاحبه داوطلبان رشته مهندسی کشتی دانشکده علوم دریایی محمودآباد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم دریایی محمودآباد دانشگاه صنعت نفت اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه مصاحبه داوطلبان رشته مهندسی کشتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، براساس اعلام دانشگاه صنعت نفت پذیرفته ‌شدگان موظفند به یکی از مراکز صدور کارت سلامت کشتی‌های بالای ۵۰۰ تن  (نامحدود) مراجعه و کارت سلامت دریافت و تصویر آن را به نشانی اینترنتی mnc.edud@put.ac.ir یا به شماره نمابر ۴۴۷۴۱۰۹۵-۰۱۱ ارسال کنند.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، تمامی پذیرفته‌ شدگان اولیه مصاحبه که موفق به دریافت کارت سلامت می‌شوند باید از تاریخ دوم لغایت دوازدهم آذرماه نسبت به انتخاب رشته مهندسی کشتی- موتور در سایت سازمان مذکور اقدام کنند. (عدم انتخاب رشته به عنوان انصراف قطعی از مراحل گزینش در این رشته خواهد بود)، اسامی پذیرفته ‌شدگان نهایی و زمان ثبت ‌نام از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، در صورت بروز هر گونه مشکل، واحد آموزش به شماره تماس ۸-۴۴۷۴۰۱۲۵ (۰۱۱) داخلی ۲۱۰ آماده پاسخگویی به داوطلبان است. 

اسامی پذیرفته ‌شدگان اولیه و همچنین پزشکان ناظر و معتمد سازمان بنادر و دریانوردی در پورتال دانشگاه صنعت نفت به نشانی http://www.put.ac.ir درج شده است.  

کد خبر 229257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =