قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس حسین زنگنه به عنوان «قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب شد.

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

 به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در حکم مهندس رکن الدین جوادی آمده است: به پیشنهاد مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با توجه به سوابق و تجربه های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام مدیرعامل آن شرکت منصوب می شوید تا با هماهنگی و راهبرد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و تقویت تیم مدیریتی در جهت بهبود و کارائی امور گامهای موثری برداشته شود.

اطمینان دارد با توجه به نقش حساس شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  در تولید و تامین بخش عمده نفت و گاز کشور، اهتمام جدی در تسریع و رسیدگی به مسئولیتها و ماموریتهای محوله از سوی مدیرعامل محترم آن شرکت، تعهدات این مجموعه بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت نفت کشور به شایسته ترین وجه ایفاء می‌گردد.

امید است با ایجاد و گسترش فضای حرفه ای، تعامل فنی و تخصصی به منظور جلب همکاری یکایک مسئولان، کارشناسان و کارکنان شریف و زحمتکش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه و با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.

حسین زنگنه با حدود 40 سال سابقه خدمت در صنعت نفت هم اکنون مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و عضو اصلی هئیت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است و پیش از این به مدت 6 سال به عنوان مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت و پیش از آن به عنوان معاون مدیر مهندسی و ساختمان (طرح های نفت و گاز) مشغول خدمت بوده است.


کد خبر 229346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =