برنامه های بلند مدت و طرحهای کلان مناطق نفتخیز جنوب بررسی شد

در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیر و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برنامه های بلند مدت و طرحهای کلان این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست با اشاره به جایگاه برنامه ریزی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان اظهار کرد: مدیریت برنامه ریزی تلفیقی در این شرکت جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان مشاور مدیرعامل و موتور محرکه شرکت، نقش بسزایی در تحرک دیگر بخشها و تحقق برنامه ها دارد.

بیژن عالیپور افزود: کارکنان این مدیریت باید در نظم و انظباط اداری سرمشق و الگوی سایر مدیریتها و شرکتها باشند و لازم است در جهت تقویت بنیه علمی آنها دوره های آموزشی ویژه ای برگزار گردد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران  با اشاره به شرایط موجود و ضرورت استفاده بهینه از منابع مالی، بر اولویت بندی طرحها و پروژه های کلان مناطق نفتخیز جنوب از سوی مدیریت برنامه ریزی تلفیقی تاکید کرد.

وی گفت: انتظار است برنامه پنجساله شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که دربرگیرنده برنامه های جامع شرکت است در زمان مناسب و با دقت و اهتمام ویژه ای تهیه و منتشر شود.

در این نشست حسین زنگنه قائم مقام مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و عضو اصلی هیئت مدیره این شرکت با تاکید بر جایگاه و نقش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی به بیان سابقه تشکیل این مدیریت و چالشهای موجود آن پرداخت.

عبدالرضا دبیری، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گزارشی از نقاط قوت، چالش ها و مهمترین فعالیت های این مدیریت ارائه کرد و تدوین برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را حاصل تلاش کارشناسان این مدیریت برشمرد.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

کد خبر 229348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =