تعمیرات اضطراری خط لوله 30 اینچ اهواز-آبادان در منطقه یک انتقال انجام شد

تعمیرات اضطراری خط لوله 30 اینچ اهواز-آبادان در منطقه یک عملیات انتقال گاز انجام شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با توجه به گزارش نشتی روی خط لوله 30 اینچ اهواز-آبادان، تیم عملیاتی منطقه سریعا به محل اعزام و پس از انجام فعالیتهای لازم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام شد.

عبدالحسین کوتکی افزود: حسب گزارش تیم نشت یابی منطقه در رابطه با نشتی شدید روی خط لوله 30 اینچ اهواز-آبادان، در کمترین زمان ممکن گروههای عملیاتی شامل گروه شیرهای خودکار، حمل و نقل سبک و سنگین، تعمیرات خط لوله، HSE و همکاران حراست، با تجهیزات و امکانات لازم به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی محل نشت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام فعالیتهای لازم و هماهنگی صورت گرفته توسط این منطقه با دیسپچینگ ملی گاز و حضور واحدهای بازرسی فنی و شرکت گاز استان خوزستان و دریافت مجوزهای لازم، نسبت به افت فشار گاز و حفاری اطراف محل نشت بوسیله بیل مکانیکی اقدام شد.

به گفته وی، پس از شناسایی محل نشت و قطع گاز این خط لوله، در کوتاهترین زمان ممکن و در مدت زمان کمتر از 9 ساعت عملیات تخلیه، تعمیرات و گازدار کردن مجدد خط، توسط کارکنان بهره برداری خط لوله اهواز با موفقیت کامل انجام شد و در شرایط کاملا ایمن و بدون اختلال در روند، انتقال گاز به مبادی مصرف انجام شد.

کد خبر 229395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =