اجرای طرح مدیریت پسماند از سوی شرکت نفت در مسجدسلیمان

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در چارچوب صیانت از محیط زیست اقدام به اجرای طرح مدیریت پسماند در این شهرستان می کند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب در این زمینه نشستی با حضور کارشناسان و مسئولان ادارات محیط زیست، روابط عمومی و خدمات مهندسی نفت و گاز این شرکت و همچنین نماینده شهرداری در زمینه  نحوه  بازیافت پسماندها و تفکیک و بازیافت پسماندهای تر و خشک برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازیافت پسماندها ، خواستار اجرایی شدن مدیریت پسماند با حضور و مشارکت همه دستگاههای اجرایی این شهرستان شد .

بهروز نجاتی با قدردانی از مشارکت فعال شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در رعایت مسائل زیست محیطی گفت: توانمندی و ظرفیت مناسبی در صنعت نفت وجود دارد و برای شروع این کار و گسترش فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدء به مشارکت و همکاری این شرکت نیاز داریم .

در این نشست، مقرر شد: اجرای طرح مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدء به صورت پایلوت در خانه های سازمانی و  مجموعه اداری نفت توسط این شرکت انجام شود .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که حوزه عملیاتی آن در شمال استان خوزستان تمرکز دارد.

این شرکت در چند سال اخیر توجه به زیرساختها و اجرای پروژه های عمرانی و رفاه عمومی را در سطح شهرستان مسجدسلیمان در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون پروژه های متعددی در بخشهای راهسازی، ایجاد فضاهای فرهنگی، آموزشی، ورزشی و محیط زیستی اجرا کرده است.

کد خبر 229400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =