مقابله با جنگ نرم با افزایش توان علمی

کارکنان صنعت نفت باید با افزایش تواناییهای علمی در کنار توانایی فیزیکی، با جنگ نرم دشمنان مقابله کنند.

به گزارش شانا معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مراسم پنجمین جشنواره شهدای حراست این شرکت گفت: برگزاری چنین جشنواره ها و یادواره های فرهنگی و ورزشی که به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شده، در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان تاثیراتی بسزا دارد.

شاهرخ خسروانی افزود: رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، حفظ وحدت بوده که تاکنون ادامه داشته و دشمنان نظام نتوانسته اند این وحدت اسلامی را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: مجموعه کارکنان حراست شرکت پالایش و پخش باید در کنار ارتقای توانمندیهای فیزیکی خود، تواناییهای علمی خود را روزآمد کرده و افزایش دهند تا در مقابل جنگ نرم دشمنان همچنان پیروز میدان بمانیم.

خسروانی با بیان این که در طول هشت سال دفاع مقدس پالایشگاه تبریز به عنوان تنها مرکز تامین منابع سوختی منطقه غرب و شمال غرب کشور 19 بار مورد حمله و بمباران دشمن قرار گرفت، تاکید کرد: به برکت نیروهای ایثارگر این مجموعه که در جبهه اقتصادی کشور سنگربان بودند این پالایشگاه همچنان پابرجا مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد: کارکنان حراستی این مجموعه پس از برگزاری این مسابقات با روحیه ای بسیار خوب به مراکز خدمتی خود بازگردند و در جهت اعتلای میهن اسلامی تلاش کنند.

همچنین رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این مراسم گفت: شهدا ولی نعمتان این انقلاب بوده و هستند که باید یاد و خاطره آنان برای همیشه زنده نگه داشته شود.

اقبال انصاری با اشاره به نا امنی های حاکم در منطقه افزود: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون از خودگذشتگی و جانفشانیهای شهدا و جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم هستیم که بی هیچ چشمداشتی جان خود را برای اعتلای ایران اسلامی و آرمانهای رهبر فقید انقلاب فدا کردند.

معاون آموزشی و بهسازی و رییس روابط عمومی سازمان حراست صنعت نفت کشور نیز گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند که جان خود را در راه اسلام و آرمانهای نظام فدا کردند.

نبی بیک زاد اظهار کرد: در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای برای ورزشکار وجود دارد که در آن، ورزشکار صرفا به دنبال مدال آوری و مقام نیست بلکه در جهت افزایش کمالات انسانی، اخلاق محوری و جوانمردی در جامعه فعالیت می کند.

رئیس پنجمین جشنواره شهدای حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیز اظهار کرد: در این جشنواره 450 ورزشکار در قالب 13 تیم به مدت 10 روز در رشته های شنا، فوتسال، تیراندازی، تنیس روی میز و دو و میدانی به رقابت می پردازند.

علم الله محمدی افزود: تیم های حاضر در این جشنواره از شرکتهای پالایش تبریز، بندرعباس، آبادان، تهران، اراک، شیراز، لاوان، اصفهان و کرمانشاه و از شرکت ملی پخش، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی و مهندسی ساختمان، ستاد حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران هستند.

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای حراست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از دیروز به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز آغاز به کار کرده است.

بر اساس این گزارش، این جشنواره دوازده روزه هفته آینده به پایان می رسد.


کد خبر 229404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =