توزیع بنزین یورو 4 در مشهد به بیش از یک میلیون لیتر افزایش یافت

توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهر مشهد به بیش ازیک میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی به خبرنگار شانا، گفت: با تلاش پیگیر بخش تولید،هم اکنون مقدار توزیع این فرآورده در مشهد به یک میلیون و 45 هزار لیتر در روز رسیده است.

محمدمهدی قرایی اظهار کرد: توزیع بنزین یورو 4 که از اواخر مهر ماه امسال در 8 جایگاه کلانشهر مشهد آغاز شده بود، هم اکنون به 20 جایگاه افزایش یافته است.

توزیع بیش از 36 میلیون لیتر بنزین یورو 4

وی مقدار توزیع این فرآورده پاک را از 27 مهرماه (زمان شروع توزیع) تاکنون 36 میلیون و 600 هزار لیتر اعلام کرد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی درباره فراگیر شدن توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهر مشهد اظهار کرد:افزایش توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهر مشهد به میزان تولید آن در بخش پالایشگاهی بستگی دارد؛ بنابراین، نمی توان زمان مشخصی را برای فراگیری توزیع آن اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در صورت تولید بیشتر بنزین یورو 4 در کشور،شرایط توزیع نیز بهتر خواهد شد.

به گزارش شانا، عرضه بنزین یورو 4 در شهر مقدس مشهد به عنوان ششمین کلانشهر کشور از 27 مهرماه آغاز شد.

روزانه حدود دو میلیون و 800 هزار لیتر بنزین در شهر مشهد توزیع می شود. این نوع بنزین، هم اکنون در جایگاههای اطراف حرم مطهر و نیز مراکز شلوغ و پرتردد شهر مشهد توزیع می شود و در حال حاضر در 20 جایگاه از 54 جایگاه موجود شهر مشهد، بنزین یورو ٤ توزیع می شود.

پیرو برنامه وزارت نفت مبنی بر تولید بنزین با استادارد یورو ٤ و توزیع آن در ٨ کلانشهر تا پایان امسال، هم اکنون این نوع بنزین در شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد توزیع می شود.

کد خبر 229406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =