همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج وزارت نفت برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیجی وزارت نفت، پیش از ظهر امروز (یکشنبه دوم آذر ماه) در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، پیش از ظهر امروز همایش تجلیل از پیشکسوتان مرکز بسیج وزارت نفت در سالن اجتماع شهید بهشتی برگزار شد.

رضا رحمانی، سرپرست این مرکز، درباره ضرورت برگزاری همایش یادشده، گفت: اجرای این برنامه حائز اهمیت است، ازاین‌رو امیدوارم که این حرکت استمرار داشته باشد.

رحمانی با تشریح نحوه دعوت از پیشکسوتان بسیجی، افزود:سالهای آینده برنامه تجلیل از پیشکسوتان تکمیل‌تر می‌شود، بنابراین همکاران می‌توانند پیشنهادهای خود را برای بهبود برنامه ارائه کنند.

عضو بسیج وزارت نفت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه بسیج، یادآوری کرد: بسیجی سه وظیفه دارد، تهذیب، بصیرت، عمل به‌اندازه و به‌موقع، این سه نکته، را مقام معظم رهبری فرمودند تا بسیجیان بکار گیرند.

رحمانی، بر ضرورت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و ادامه راه آنان تأکید کرد و گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران، حاصلِ رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری و ایثار شهداست.

امیرخانی، جانشین بسیج کارمندان، نیز در این همایش به تبیین، راهبرد دفاعی امریکا پرداخت، این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تمدن اسلامی اشاره کرد و گفت:  متعالی‌ترین انقلاب اسلامی، تحقق تمدن اسلامی است.

وی بابیان این‌که مقدمه تحقق تمدن اسلامی، ایجاد الگویی اسلامی است، تصریح کرد: تمدن اسلامی فضای است که انسان در آن دنیا و آخرت را داشته باشد.

جانشین بسیج کارمندان افزود: فضای وزارت نفت در زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فضای ارزشی و خوب بوده است.

در این مراسم با اهدا لوح از پیشکسوتان بسیجی صنعت نفت تجلیل شد.

کد خبر 229418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =