تعامل اداره کل ورزش وزارت نفت و فدراسیون تنیس

مدیرکل ورزش وزارت نفت اظهار داشت: تنیس به عنوان رشته ای محبوب در میان کارکنان نفت و اعضای خانواده آنها محسوب می شود و می توانیم با تعامل بیشتر با فدراسیون تنیس در عملکرد خود موفق تر باشیم.

به گزارش شانا، به نقل از اداره کل ورزش وزارت نفت، رئیس فدراسیون تنیس در نشستی با مدیرکل ورزش وزارت نفت به جایگاه تنیس در وزارت نفت اشاره کرد و اظهار داشت: در وزارت نفت اقدامات مطلوبی در حوزه تنیس صورت گرفته که این فعالیتها در بهبود جایگاه تنیس کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود.

مجید شایسته افزود: تعداد علاقمندان به ورزش تنیس در وزارت نفت زیاد است و فعالیتهای این رشته با جدیت خاصی در این وزارتخانه پیگیری می شود. توجه به موارد یادشده و پتانسیل بالایی که این رشته ورزشی در صنعت نفت دارد، انتظارات کارشناسان تنیس را از این وزارتخانه بالا می برد.

غلامرضا شاه کرمی، مدیر کل ورزش وزارت نفت نیز در این نشست با اشاره به فعالیتهای جاری در زمینه تنیس و تاکید بر ورزش پایه در وزارت نفت، تصریح کرد: یکی از اولویتهای اصلی ما در ورزش وزارت نفت، بحث سنین پایه است. ما در این زمینه برنامه های ویژه ای داشته ایم و به دنبال سرمایه گذاری بیشتر بر ورزش پایه هستیم. به یقین، تنیس به عنوان رشته ای محبوب در میان کارکنان نفت و اعضای خانواده آنها محسوب می شود و می توانیم با تعامل بیشتر با فدراسیون تنیس در عملکرد خود موفق تر باشیم.

مدیرکل ورزش وزارت نفت یادآور شد: خوشبختانه حضور خبرگان ورزش کشور در شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، فرصت مناسبی را برای استفاده از ایده های این عزیزان فراهم آورده است تا بتوان برای رشد و اعتلای ورزش در این وزارتخانه گام برداشت. استفاده از دانش و تجربیات افرادی که در فدراسیونهای کشورمان فعالیت دارند نیز می تواند برای ورزش صنعت نفت راهگشا باشد. بنابراین، اداره کل ورزش از چنین جلساتی با حضور روسای فدراسیون استقبال می کند و امید است تعامل ورزش وزارت نفت و فدراسیونها، سبب شکوفایی ورزش کشورمان شود.

در پایان این نشست، حاضران در جلسه در زمینه سرفصلهای تعامل اداره کل ورزش وزارت نفت و فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران به گفتگو پرداختند.

در این نشست، مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس، غلامرضا شاه کرمی، مدیر کل ورزش وزارت نفت، مهدی اسلامی، معاون کنترل و ارزیابی عملکرد و سید کامیار کیمیایی، مسئول ورزشهای همگانی، قهرمانی و المپیادهای ورزشی این اداره کل حضور داشتند.

کد خبر 229424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =