۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر: 229428
اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته

مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.

به گزارش شانا به نقل از مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

بی بی سی: 30 کشور دنیا در نشست " تغییرات اقلیمی "در برلین آلمان قرار است بودجه 9.3 میلیارد دلاری را برای بهینه کردن سوخت در کشورهای درحال توسعه تخصیص دهند تا کمک به بهبود وضعیت جهانی آب و هوا شود.

رویترز: قراراست چین در 6 سال آینده به ارزش 45.6 میلیارد دلار در بخش انرژی و پروژه های زیر ساختاری پاکستان سرمایه گذاری کند.

فورچون: بانک مرکزی چین در اقدامی، نرخ بهره بانکی را کاهش داد و در پی آن، شاخص بازار بورس بین المللی و کالا بالا رفت.

ورد بولتن: قرار است در ماه آینده سه بلوک اقتصادی آفریقا با یکدیگر ادغام شوند و یک منطقه تجارت آزاد متشکل از 27 کشور از این قاره سیاه را تشکیل دهند.

خبرگزاری فرانسه : وزیر دارایی هند گفت: به منظور رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی هند و داشتن بازار داخلی یکپارچه ، اصطلاحات اقتصادی که شامل بازبینی در مالیات است را آغاز کنیم.

اکونومیک اینتلیجنس یونیت : سنگاپور در میان 82 کشور دنیا دارای رتبه نخست در زمینه بهترین مکان برای تجارت است.

خبرگزاری روسیه : رئیس جمهور بلاروس : تحریم‌های غرب بر روی همکاری اقتصادی بین اتحادیه اروپا ، بلاروس و اتحادیه اقتصادی اروپا - آسیا تاثیری نخواهد داشت.

فایننشال تریبون :"رزرو بانک استرالیا ": عامل اصلی در کند شدن سرعت رشد اقتصادی استرالیا ، پایین آمدن سرمایه گذاری در بخش معدن است.

بلومبرگ : اجرای سیاست‌های محرک مالی در ژاپن ، نرخ ارز را پایین آورد و موجب شد واحد پول ژاپن "ین " در طول هفته گذشته به سرعت تضعیف شود.

خبرگزاری فرانسه : شرکت اروپایی هواپیماسازی " Airbus" قراردادی به ارزش 14 میلیارد دلار با ایرلاین "دلتا" آمریکا به منظور تحویل 50 فروند هواپیمای مسافربری امضا کرد.

بیزینس رکوردر : صندق بین المللی پول مبلغ 1.25 میلیارد دلار به صربستان برای کمک به اصطلاحات اقتصادی این کشور ، وام خواهد داد.

راشاتودی : بررسی های جدید درمنطقه یورو در بخش خدمات و تولید نشان دهنده خروج این منطقه از رکود است، این در حالی است که اقتصادهای کلیدی منطقه یورو، یعنی فرانسه و آلمان همچنان روندی کند را در مسیر رشد اقتصادی در پیش گرفته‌اند.

خبرگزاری فرانسه : مشاور عالی دادگاه اتحادیه اروپا چالش حقوقی انگلیس مبنی بر محدود کردن سودهای بانکی را رد کرد.

کد خبر 229428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =