پرداخت خسارات حوادث به مشترکان از سوی وزارتخانه‌های نفت و نیرو

نمایندگان مجلس با پرداخت خسارات ناشی از انفجار،‌ آتش‌سوزی و مسمومیت به مشترکین شهری، روستایی و سکونت‌گاه‌های عشایری توسط وزارتخانه‌های نفت و نیرو موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه دوم آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و برای دائمی کردن احکام بودجه، اصل ماده 19 این طرح را بررسی و با آن موافقت کردند.

در جریان بررسی ماده یاد شده، یکی از نمایندگان با اشاره به دائمی شدن این ماده، پیشنهاد داد در متن ماده 19 پرداخت هزینه‌های کامل پزشکی و دیه کامل عنوان شود که نمایندگان با این پیشنهاد مخالفت کردند.

بر اساس ماده 19 به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکتهای تابعه ذی‌ربط اجازه داده می‌شود مبلغی را که طبق قوانین بودجه سنواتی در قبوض گاز و برق برای هر واحد مسکونی و تجاری تعیین می‌شود، أخذ و تنها جهت بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکین شهری و روستایی و سکونت‌گاه‌های عشایری گاز و برق از طریق شرکتهای بیمه با برگزاری مناقصه اقدام کند.


کد خبر 229446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =