همایش بین المللی انرژی های نو در لبنان برگزار خواهد شد

لبنان در روزهای (5 و 6 آذر ماه) میزبان دومین همایش بین المللی انرژی های تجدید پذیر در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری لبانون فایلز، دومین همایش بین المللی انرژی های تجدید پذیر در کشورهای در حال توسعه "ردک 2014" در لبنان برگزار می شود.

این کنفرانس از سوی انجمن حفاظت از انرژی و محیط زیست لبنان " "ALMEE، کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد درآسیای غربی ESCWA""، دانشگاه لبنان، دانشگاه سنت جوزف، دانشگاه فناوری و علوم کاربردی فرانسه و لبنان، در اتحادیه مهندسان بیروت برگزارخواهد شد.

بیش از 25 کشور از سراسر جهان، در قالب پژوهشگران و تیم های تحقیقاتی در این کنفرانس که در روزهای 26 و 27 نوامبر 2014 برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

از موضوع های مورد بحث در کنفرانس ردک 2014، می توان به شرایط انرژیهای تجدید پذیر در سطح بین المللی، نتایج به دست آمده از تحقیقات علمی در این حوزه و همچنین ظرفیتهای موجود برای  بهره مندی از این انرژی در سطح کشورهای مدیترانه و کشورهای در حال توسعه، اشاره کرد. 

بر اساس این گزارش، بیش از 40 مقاله پژوهشی توسط کمیته علمی متشکل از 60 محقق برای بحث و بررسی در این همایش انتخاب شده و قرار است در همایش ردک  2014 از تحقیقات علمی انجام شده درباره انرژی های تجدید پذیر، از جمله انرژی خورشیدی، انرژی باد، برق آبی، زیست توده و انرژی زمین گرمایی، رونمایی شود.

 

 

 

کد خبر 229450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =