پرداخت حق دلالی برای واردات بنزین صحت ندارد

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که وجود اسنادی مبنی بر پرداخت حق دلالی برای واردات بنزین تنها یک ادعای صرف است، گفت: چنانچه اسنادی در این زمینه وجود دارد، بهتر است ارائه شود.

سید محسن قمصری در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به این که مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران حق دلالی برای ورادات بنزین به اشخاص حقیقی یا حقوقی نمی دهد، درباره ادعای یکی از نمایندگان مجلس در این باره گفت: این موضوع تنها یک ادعاست و اگر نماینده ای یا هر مرجع دیگری چنین اسنادی دارد، باید آن را به شرکت ملی نفت ایران ارائه کند.

وی با بیان این که ممکن است هر فردی ادعایی مبنی بر پرداخت حق دلالی بنزین داشته باشد اما زمانی که صحبت از اسناد می شود به طور حتم باید این اسناد ارائه شود، یادآور شد: مدیریت امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران خواستار دیدن چنین اسنادی است.

به گزارش شانا، در یک سال گذشته بسیاری از منتقدان و مخالفان واردات بنزین سعی کردند برای برخی ادعاها خود دست به دامن ادعای داشتن "اسناد" شوند که دربسیاری از مواقع این اسناد یا ارائه نشد و یا اگر ارائه شد برداشت درستی از آن نشده بود و ادعای طرح شده را ثابت نمی کرد.

هم اکنون امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران بر اساس ضوابط قانونی و از بازارهای بین المللی محموله های بنزین مورد نیاز کشور را خریداری می کند.

 

کد خبر 229487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =