غول کش لیگ در برابر هیچ تیمی زانو نزد

تیم فوتبال جوان اما قدرتمند نفت تهران در پایان نیم فصل موفق شد با کسب 27 امتیاز، به مقام نایب قهرمان دست یابد.

به گزارش شانا، نفت تهران که به سبب تغییرهای انجام شده در کادرفنی و نیز از دست دادن بازیکنان متعدد و جذب بازیکنان جدید در آغاز فصل نتایج چندان درخشانی کسب نمی کرد، رفته رفته خود را باز یافته و احیا نمود. جوانان مستعد و باانگیزه این تیم تحت فرماندهی علیرضا منصوریان هفته به هفته اوج گرفتند و در هر بازی بهتر از قبل ظاهر شدند.

روند صعودی این تیم به شکلی پیش رفت که شاگردان منصوریان تیمهای پرادعا و صدرنشین را یکی پس از دیگری از دم تیغ گذراندند و در 10 هفته پایانی نیم فصل اول، در برابر هیچ تیمی زانو نزده و شکست نخوردند.

خط دفاع مستحکم تیم نفت تهران با دریافت 12 گل، (مشترک با دو تیم متعلق به صنعت خودروسازی کشور) به عنوان دومین خط دفاع برتر نیم فصل دست یافت.

خط حمله موفق تیم نفت باوجود مصدومیت مکرر بازیکنانش با به ثمر رساندن 21 گل، سومین خط حمله برتر نیم فصل بود.

به این شکل، تیم جوان، بی ادعا اما قدرتمند نفت تهران در پایان هفته پانزدهم موفق شد با کسب 27 امتیاز (پس از تراکتورسازی 28 امتیازی که در هفته پایانی، خود مغلوب جوانان نفت تهران شد)، در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد. جایگاهی که به نظر می رسد حتی از نظر مخاطبان سایت رسمی این باشگاه نیز تا حدی فراتر از انتظار بوده است.

براساس نظرسنجی به عمل آمده در سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران که از هفته های ابتدایی لیگ امسال تا پایان هفته پانزدهم انجام شد، 39 درصد از شرکت کنندگان، جایگاه اول تا سومی را در پایان نیم فصل برای تیم نفت پیش بینی کردند. 47 درصد مخاطبان نیز جایگاه چهارم تا ششم را برای این تیم تصور کرده بودند و 14 درصد نیز پیش بینی کردند که این تیم در پایان نیم فصل اول، در جایگاه هفتم یا پایین تر جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب به نظر می رسد عملکرد بازیکنان تیم نفت تهران تحت هدایت کادرفنی جدید به رهبری علیرضا منصوریان، عملکردی قابل قبول و تا حدی فراتر از انتظار بوده است. به طور قطع نیروی جوانی و انگیزه بالای بازیکنان جوان تیم نفت تهران در کنار دانش و مدیریت کادرفنی، نوید روزهای بهتری را برای این تیم در سه عرصه (لیگ برتر، باشگاههای آسیا و جام حذفی) خواهد داشت.

کد خبر 229532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =