سامانه پایش و آنالیز وضع ماشین آلات حساس طراحی و تدوین شد

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با اجرای یک پروژه پژوهشی، سیستم پیشرفته پایشگری و تجزیه و تحلیل ماشین آلات حساس ویژه تاسیسات این شرکت طراحی و تدوین شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، باقر پورقاسم اظهار کرد: در این پروژه اطلاعات مربوط به سیستمهای جمع ‌آوری و تجزیه و تحلیل شد و با توجه به فناوریهای موجود، سیستم پایش و تجزیه و تحلیل متناسب با وضع و عملکرد تجهیزات این شرکت طراحی و انتخاب شد.

وی اظهار کرد: این سیستم در واحدهای بهره‌ برداری پیشرفته برای کاهش هزینه‌های تعمیرات، بهبود نگهداری و بالابردن ایمنی سیستمها کاربرد دارد.

پورقاسم گفت: افزایش راندمان واحدهای صنعتی، کاهش توقف های تولید و کاهش هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات را از دیگر قابلیتهای این سیستم‌ برشمرد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، افزود: استفاده از فناوریهای و سامانه های پایش برخط یک رویکرد تازه در نگهداری، تعمیرات و بهره ‌برداری صنایع است و این شرکت نیز بر اساس برنامه های خود استفاده از این سیستم ها را در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار کرد: با بکارگیری این فناوری می توان هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات را کاهش و با عیب‌ یابی و رفع مشکلات، مدت کارکرد و عمر تجهیزات و در نتیجه تولید را افزایش داد.

پورقاسم گفت: این پروژه زیر نظر گروه حفاظت صنعتی پژوهش و فناوری و نظارت کارشناسان مجموعه مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با همکاری یک شرکت داخلی انجام شد.
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4
کد خبر 229540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =