خرد جمعی مبنای انجام امور در مناطق نفتخیز جنوب است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با خرد جمعی و استفاده از نیروهای متخصص، با تجربه و شایسته همسو با اهداف و برنامه های این شرکت گام برمی داریم.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالیپور روز دوشنبه (سوم آذرماه) در آیین معارفه قائم مقام و مشاور فنی مدیرعامل و همچنین تودیع و معارفه مدیر تولید و رئیس دفتر و مشاور مدیرعامل شرکت که با حضور مدیران و روسای ستادی و مدیران عامل شرکتهای تابع برگزارشد، افزود: مبنای کار ما شایستگی و توانمندی افراد و ملاک اعطای مسئولیتها، تخصص، تجربه و تعهد است.

وی با اشاره به انتصابهای اخیر در این شرکت، اظهار کرد: در هر دوره مدیریتی یک موضع عادی بوده است و جابجایی افراد به معنای شایستگی نبودن آنها نیست و از توانایی و تجربه همه  افراد در بخشهای دیگر استفاده خواهد شد و البته صمیمیت، دوستی و برادری لازمه نیل به اهداف کلان سازمان است که برای رسیدن به  این موضوع، از همه ظرفیتها استفاده می کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به سوابق حسین زنگنه و عبدالرضا دبیری اشاره کرد و  تجربه بالا و اشراف بر امور محوله را از مهمترین علل انتخاب آنها در سمتهای قائم مقام مدیرعامل و مدیر تولید مناطق نفتخیز جنوب برشمرد و از خدمات مهندس رامین حاتمی در زمان تصدی مدیریت تولید تشکر کرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در احکام جداگانه ای مهندس عبدالرضا دبیری را به عنوان مدیر تولید، مهنس حسین فتح الهی پور را به سمت مشاور فنی مدیر عامل و بهزاد شیخی را به عنوان رئیس دفتر و مشاور مدیر عامل منصوب کرد.

مهندس حسین زنگنه نیز پیش از این به پیشنهاد مهندس عالیپور و حکم مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شده بود.

کد خبر 229541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =