۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
  • کد خبر: 229542
درخشش جهانی دروازه بان نفت تهران

نام دروازه بان نفت تهران در کنار دروازه بانانی مانند مانوئل نویر و پیتر اشمایکل که با پرتابهای خوبشان می توانند تیمشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند، ماندگار شد.

به گزارش شانا، در جریان بازی تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت در یک شروع مجدد فوق العاده با پرتاب دست، غلامرضا رضایی را در موقعیت تک به تک قرار داد و به این ترتیب گل پیروزی بخش نفت رقم خورد. با این گل، تیم نفت هم تراکتورسازی صدرنشین را شکست داد و هم مقام نایب قهرمانی نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر را از آن خود کرد.

این شروع مجدد فوق العاده از دید سایت sportskeeda که یک سایت ورزشی بین المللی است، دورنمانده است.

این سایت با انتشار ویدیوی گل دوم نفت تهران به تراکتورسازی نوشت: تا امروز دیده بودیم که دروازه بانانی نظیر مانوئل نویر و پیتر اشمایکل با پرتابهای خوبشان می توانند تیمشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حالا باید نام یک دروازه بان دیگر را نیز در کنار این دو دروازه بان بزرگ اضافه کرد.

این سایت در ادامه افزود: در جریان بازی تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت تهران یکی از باورنکردنی ترین پاسهای گل فوتبال را داد. او بعد از گرفتن توپ در محوطه جریمه خودی، توپ را با دستانش به نیمه حریف انداخت تا غلامرضا رضایی در موقعیت تک به تک با دروازه بان تراکتورسازی قرار بگیرد و دروازه تراکتورسازی را برای بار دوم باز کند. کل این اتفاقات بیش از 5 ثانیه طول نکشید.

برای مشاهده این خبر و ویدئوی مربوطه در سایت مذکور می توانید اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 229542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =