وزیر امور خارجه ونزوئلا در نشست اوپک شرکت می کند

رئیس جمهوری ونزوئلا از اعزام وزیر امور خارجه این کشور به نشست پر اهمیت 166 اوپک در وین خبر داد و هدف وی را متحد شدن با سایر تولیدکنندگان نفت در حمایت از قیمتها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی تله سور از ونزوئلا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا، روز یکشنبه (دوم آذرماه) اعلام کرد که رافائل رامیرز، وزیر امور خارجه این کشور در نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) شرکت می کند تا با متحد شدن با سایرین به برنامه حمایت از قیمت نفت کمک کند.

مادورو گفت: رافائل رامیرز این بار برای شرکت در نشست اوپک به وین می رود تا وظایف مهمی مانند یافتن همتایان جدیدی در برنامه حمایت از قیمت نفت را ایفا کند، بالا بردن قیمت نفت برای ما اهمیت دارد زیرا اساس توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور ما در ادامه قرن حاضر است.

وی افزود که امروز قدرت بر سر حمایت از قیمت نفت و بازارهای نفتی است، شیوه های استخراج نفت خام مانند شکست هیدرولیک بازارها را گمراه می کند.

رئیس جمهوری ونزوئلا  تاکید کرد که هدف آمریکا از استفاده از شیوه شکست هیدرولیک، مغلوب کردن روسیه و ایجاد روند کاهش قیمت نفت است.

12 کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز پنجشنبه همین هفته (ششم آذرماه) در وین اتریش برای بررسی سقف تولید نفت این سازمان گرد هم می آیند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 229543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =