تیم بستکتبال پتروشیمی بندر امام از سد پمینا اصفهان گذشت

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور از سد پمینای اصفهان گذشت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این دیدار که عصر دوشنبه (سوم آذر ماه) در سالن ورزشی اندیشه ماهشهر برگزار شد، تیم پتروشیمی با نتیجه 92 بر 48 در مقابل تیم میهمان به پیروزی رسید.

قضاوت این دیدار را که حدود دو هزار تماشاگر داشت، هادی سالم به کمک محمد جواد زارع و حسن نیکخواه بر عهده داشت.

تیم پتروشیمی بندر امام با این پیروزی و یک بازی کمتر هشت امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی برابر پمینا اصفهان گفت: تیم ما در این بازی نسبت به گذشته، بازی بهتری داشت و توانستیم تیم حریف را شکست دهیم.

مهران حاتمی افزود: تیم پمینا نیز با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه بازی خوبی ارائه کرد و به طور حتم در بازیهای بعدی نتایج بهتری کسب می کند.

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم پتروشیمی به هماهنگی خوبی دست یافته اند به ویژه بازیکنان ملی پوشی که امسال به تیم پیوستند با دیگر بازیکنان همخوانی داشتند.

حاتمی گفت: انتظارها از تیم پتروشیمی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بالاست و باید در حد یک تیم مدعی ظاهر شویم.

همچنین سرمربی تیم بسکتبال پمینا اصفهان گفت: با حریفی بازی کردیم که بهترینهای بسکتبال کشور را در اختیار دارد و شانس نخست عنوان قهرمانی است.

محسن صادق زاده  با بیان این که این شکست درس خوبی به ما داد و بازیکنان تیم نیز برای روبرو شدن با تیمهای بزرگ، نکته های آموزنده ای یاد گرفتند، افزود: این باخت چیزی از شایستگی های تیم ما کم نمی کند، زیرا مقابل تیمی بازی کردیم که در دو فصل اخیر قهرمان کشور بوده است.

کد خبر 229585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =