۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
  • کد خبر: 229695
نفت مسجدسلیمان با حامی مالی تکمیل می شود

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان، کادر فنی و هواداران، سه عامل شگفت‌انگیزی هستند که تیم ما دارد اما برای کامل شدن باید یک حامی مالی نیز داشته باشیم.

به گزارش شانا، مسعود رضائیان درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی مقابل ملوان انزلی گفت: اگرچه ملوان را شکست داده‌ایم اما هنوز در پایین جدول قرار داریم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: روند تیمی ما مثبت است و بدترین حالت در گذشته را تغییر داده ایم. در گذشته ۴۳ صدم امتیاز می‌گرفتیم اما اکنون به ۹ دهم رسیده‌ایم یعنی در امتیازگیری صددرصد رشد داشته‌ایم. این رشد خفیف ولی روند خوبی است و اگر بازی بعدی را ببریم از 16 بازی، ۱۶ امتیاز گرفته‌ایم و به جایی می‌رسیم که باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در این صورت می‌توانیم از ۳۰ امتیاز عبور کنیم، زیرا بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و می‌توانند در هر زمینی امتیاز بگیرند و در دور برگشت نیز براحتی امتیاز از دست نخواهیم داد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط مثبت این تیم، گفت: بازیکنان، مربیان و هواداران تیم ما شگفت‌انگیز هستند. برای نمونه، کادر فنی ما در بازی با ملوان با وجود آن که ۱۰ نفره شده بودیم اما همچنان نیروهای تهاجمی خود را حفظ کرد و در تعویض‌هایش هم نیروی تهاجمی به تیم اضافه کرد. ما سه عامل شگفت‌انگیز یعنی تماشاگر، بازیکن و مربی داریم اما باید حامی مالی شگفت‌انگیز هم داشته باشیم تا ۴ شگفت‌انگیز شویم و یک تیم کامل باشیم.

رضاییان در مورد این که قصد تشکیل کمپینی برای حمایت از نفت مسجدسلیمان دارد، گفت:‌ نمی‌خواهم حمایت خرد از تیم شود بلکه به دنبال کمپینی هستیم تا سرمایه‌دارانی که توانایی دارند به تیم کمک کنند. برای مثال افراد توانمندی که بیایند و یک بازیکن ۶۰ یا ۷۰ هزار دلاری برای تیم بخرند. تأمین این هزینه می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند و همه باید بدانند که چه کسی این کار را کرده است. اگر این شرایط فراهم شود وضعیت ما خیلی بهبود پیدا می‌کند.

کد خبر 229695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =