بارندگی به زیرساختهای آب و برق گچساران آسیب رساند

دبیر ستاد بحران گچساران گفت: بارندگی دو روز گذشته پنج میلیارد و 300 میلیون ریال به زیرساختهای آب و برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، سلطان علی رحمانی در توضیح بیشتر در این ارتباط افزود: بارندگی دوشنبه شب دو میلیارد و 800 میلیون ریال به زیر ساخت های برق گچساران آسیب رساند.

وی اظهار کرد: تخریب 6 ترانس برق و آسیب دیدگی 600 متر شبکه برق گچساران، از جمله خسارت های وارد شده به شبکه برق این شهرستان گچساران است.

دبیر ستاد بحران گچساران گفت: از میان رفتن بخشی از تاسیسات برق طرح  آبرسانی سد کوثر به شهر دوگنبدان نیز دو میلیارد 500 میلیون ریال به این بخش خسارت زده است.

رحمانی تخریب 300 متر از کابلهای شرکت مخابرات و آسیب دیدگی جدی تاسیسات مخابرات در روستاهای کمبل و آبریگون را بخش دیگری از خسارتهای ناشی از بارندگی روز دوشنبه تا کنون در این شهرستان عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گچساران نیز ضمن قدردانی از تلاش ستاد بحران این شهرستان در خدمات رسانی به موقع به مناطق دچار آسیب شده در بارندگی اخیر، بر ادامه این همکاری ها تاکید کرد.

مرتضی سجادپور همچنین از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواست برای خدمات رسانی بهتر به 6 مدرسه در حوزه این شرکت که در مسیر سیلاب قرار دارند، اقدام نماید.

وی از اداره هواشناسی نیز خواست تا با ارسال به موقع گزارش پیش بینی بارندگی به ستاد بحران و دستگاه های اجرایی خدمات رسان، زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم کند.

گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد از مناطق نفتخیز است و  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران راهبری تولید از میدان های نفتی در این منطقه را برعهده دارد.

این شرکت یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که حوزه ستادی آن در  استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده اما تاسیسات شرکت در چهار استان خوزستان ، بوشهر ، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد .

کد خبر 229699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =